I'll take it up an elevation

我要努力向上攀登

I'll stand on the highest peak

我要站在世界的最巔峰

You'll never doubt my dedication

我的努力從來沒有人懷疑

I'm here 'til eternity

我將會在這裡直到永遠

Every time you're holding me

每一次你擁抱我的時候

I'm gonna show you who I work for

我要讓你知道我是為你而努力

With you it's like I'm on vacation

和你在一起,我感到如同度假一樣愉快

I'm right where I wanna be

我想去的地方我一定能去到

Everything I do yeah I do it for you

我做的每件事情都是為你而做的

You'll never build a wall that I can't break through

你從不會給我提不切實際的要求

Inside you know this part is true

在你的內心裡,你從來不會懷疑

I do it all for you

我會為你不顧一切

Our friends may come between us but in time I'll prove

我們的朋友會來到我們身邊,我會及時的向他們證明

I do it all for you

我會為你不顧一切

I do

不顧一切

I'll take it up an elevation

我要努力向上攀登

I'll stand on the highest peak

我要站在世界的最巔峰

You'll never doubt my dedication

我的努力從來沒有人懷疑

I'm here 'til eternity

我將會在這裡直到永遠

Every time you're holding me

每一次你擁抱我的時候

I'm gonna show you who I work for

我要讓你知道我是為你而努力

With you it's like I'm on vacation

和你在一起,我感到如同度假一樣愉快

I'm right where I wanna be

我想去的地方我一定能去到

Everything I do yeah I do it for you

我做的每件事情都是為你而做的

You'll never build a wall that I can't break through

你從不會給我提不切實際的要求

Inside you know this part is true

在你的內心裡,你從來不會懷疑

I do it all for you

我會為你不顧一切

Our friends may come between us but in time I'll prove

我們的朋友會來到我們身邊,我會及時的向他們證明

I do it all for you

我會為你不顧一切

I do

不顧一切 [2] 

arrow
arrow
    全站熱搜

    蚊子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()