close

行尸走肉陰屍路第五季13集 沒錯我看到這了  
想跳過片尾看14時 發現這首歌很好聽耶

片尾曲是Bee Gees的Spicks And Specks
MV
https://www.youtube.com/watch?v=jNfFZULPcgk




Where is the sun
That shone on my head
The sun in my life
It is dead
it is dead
Where is the light
That would play
In my streets
And where are the friends
I could meet
I could meet

Where are the girls
I left all behind
The spicks and the specks
Of the girls on my mind
Where is the sun
That shone on my head
The sun in my life
It is dead
it is dead

Where are the girls
I left all behind
The spicks and the specks
Of the girls on my mind

Where is the girl I loved
all along
The girl that I loved
she's gone
she's gone

All of my life
I call yesterday
The spicks and the specks
of my life 've gone away
All of my life
I call yesterday
The spicks and the specks
of my life 've gone away

Spicks and Specks!

 

中文歌词翻译:

照在頭上的陽光 在哪里

生活的陽光 已消失 已消失

我的路上的燈光 在哪里

我的朋友們 在哪里 在哪里

已成過去的女孩 在哪里

留在心中的那些瑣碎的往事

照在頭上的陽光 在哪里

生活的陽光 已消失 已消失

已成過去的女孩 在哪里

留在心中的那些瑣碎的往事

我深深愛過的女孩 在哪里

深愛的女孩 他走了 他走了

所有的生活已經是我的昨天

我生活中的往事 已失去

所有的生活已經是我的昨天

我生活中的往事 已失去

arrow
arrow
    全站熱搜

    蚊子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()