因為看了長版女神 喜歡上這首歌
不過找不到中文歌詞

長版女神
https://www.youtube.com/watch?v=fRV4msmCCcg




音樂
https://www.youtube.com/watch?v=CTV3DrIipTM&feature=share

找不到中文翻譯歌詞希望有高手能翻譯
歌詞

[Chorus: Jeni Suk]
Come and rock with me
Put your arms around me tight
And never let me go...will you
Come and rock with me
Put your arms around me tight
And let's see where this night will go

[Verse 1: Kero One]
She looks so good when she shakes that ass
Moving like snakes in grass, with a face to match
But on the inside a straight killer
She'll reel ya in, your head spins like a guerrilla
Its a jungle out there, I'm an animal
Survival of the fittest, equipped with the manual
But I'm 'a toss it to the side cause I'm in the moment
She so relaxed with her stride but her grip is potent
She got me open, like she's done to many
Taking me under her skirt, who cares if I'm just a number to her
I'll deal with the storm once the thunder is heard
I'm mesmerized by her words..

[Chorus: Jeni Suk]
Come and rock with me
Put your arms around me tight
And never let me go...will you
Come and rock with me
Put your arms around me tight
And let's see where this night will go

[Verse 2: Kero One]
And I've seen her beauty swarm in many forms
Shapes and styles when different clothes are worn
So seductive, but every rose has thorns
Leaving hands bleeding torn she could grow some horns
She wants me to idolize her, I despise her
Love hate relation though I stay beside her
Some say I'm dumb, 'till they do the same
She'll assassinate your soul making you the blame
Smart and twisted, a dark love fantasy
Call it insanity I'm caught up in her vanity
Casually, she damaged me, and I almost died from it
It's mind numbing, I'm addicted to this blind loving
And if I plummet, only God can free me from it
Cause she can leave but another one going to make you want it
Whether its pride, lies, or something she's cunning
Her names sin, Satan... but so stunning

[Chorus: Jeni Suk]
Come and rock with me
Put your arms around me tight
And never let me go...will you
Come and rock with me
Put your arms around me tight
And let's see where this night will go


google翻譯的  請高手能幫忙翻譯

[合唱:傑尼碩]
來和我一起搖滾
把你的胳膊緊我身邊
永遠不要讓我走......你會
來和我一起搖滾
把你的胳膊緊我身邊
讓我們看到這個夜晚會

[詩歌1:煤油一]
她看起來那麼好時,她搖搖屁股
動如草蛇,面帶相匹配
但就在裡面直殺手
她會滔滔不絕雅中,你的頭旋轉像游擊隊
它是一個叢林在那裡,我是一個動物
優勝劣汰,搭載​​手動
但我'一丟給了身邊,因為我在那一刻我
她與她的步伐很輕鬆,但她的抓地力是有效的
她讓我開,就像她做了很多
帶我她的裙子,誰在乎下,如果我只是一個數字,她
我會處理的,一旦風暴雷聲的一聲
我被她的話迷惑..

[合唱:傑尼碩]
來和我一起搖滾
把你的胳膊緊我身邊
永遠不要讓我走......你會
來和我一起搖滾
把你的胳膊緊我身邊
讓我們看到這個夜晚會

[詩2:煤油一]
我也看到了她的美麗群多種形式
形狀和樣式當不同的衣服穿
如此誘人的,但每朵玫瑰都有刺
令雙手撕裂出血,她可以種植一些犄角
她要我崇拜她,我鄙視她
愛恨關係,雖然我留在她身邊
有人說我是啞巴,“直到他們做同樣的
她會刺殺你的靈魂讓你的怪
靈動而扭曲,黑暗的愛幻想
說它是精神錯亂,我在她的虛榮心趕上
隨便,她破壞了我,和我差不多從它死
它是頭腦麻木,我沉迷於這種盲目的愛
如果我直線下降,只有上帝可以從中自由我
因為她可以離開,但另外一個打算讓你想讓它
無論是它的驕傲,謊言,或者說她很狡猾
她的名字罪,撒旦......但如此驚艷

[合唱:傑尼碩]
來和我一起搖滾
把你的胳膊緊我身邊
永遠不要讓我走......你會
來和我一起搖滾
把你的胳膊緊我身邊
讓我們看到這個夜晚會


長板女神高孝周 長腿+熱褲玩長板吸睛
http://news.tvbs.com.tw/fun/news-650616/


韓國出現了一位長板女神叫高孝周,她在自己的社群軟體上分享滑長板的影片,動作行雲流水,再加上一雙美腿修長,影片總是在短時間內點閱率破萬。

穿著長襪和牛仔熱褲,熟練地操作長板,不論是S型或是在長板上換腳步,動作優雅又輕鬆愜意,就像是在長板上跳舞,她是韓國女孩高孝周,被稱為長板女神。

長板女神高孝周:「嗯,非常非常緊張。」

高孝周去年曾經來過台灣參加板舞嘉年華,雖然嘴巴說緊張,但是一踏上長板,立刻成為全場焦點。

長板女神高孝周:「我很喜歡的原因是大家享受當下的歡樂氣氛,比賽中大家在乎的不是在技巧或質量,而是個人的風格。」

不只在韓國,高孝周經常到歐洲或亞洲各國拍攝影片,推廣長板運動,如今因為影片被韓國嘻哈歌手轉發分享,點閱率破千萬,也讓高孝周的知名度再次暴漲。


長板女神高孝周 美腿神技迷倒1300萬人


http://news.cts.com.tw/cts/entertain/201604/201604221743521.html#.VyA9QjFeBzM

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    蚊子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()